Po preporuci Montessori Generation ekipe, starih klijenata, sada već drugara i ovaj projekat smo pokrenuli baš onako kako treba – uz analizu ključnih fraza i konkurencije pre same izrade sajta.
Započinjanje novog porodičnog biznisa za ove pančevce je bio izazov u koji su ušli sa puno dobre energije, entuzijazma i volje da se što pre krene.
OK – hajde da što pre krenemo, nema problema.
GSC grafik za period od dana objave 30.07.2023. do 30.07.2024.
Kako se klijent posvetio plaćenom oglašavanju, nije nastavljen rad na SEO aktivnostima nakon same objave sajta.
Ipak i tako prepuštan sam sebi, na osnovu temelja koji smo postavili, ostvario je veoma brz rast i stabilne pozicije i konstantne organske posete.
Nažalost, kao dokaz da je kontinuitet i konstantni monitoring SEO stručnjaka neophodan u toku postojanja jednog sajta za prodaju bilo čega, ovde se uočava nagli pad impresija u jednom trenutku, iako treba napomenuti da su posete očigledno ostale na istom nivou.
Dugo klijent nije ništa menjao na sajtu i neki od rezultata u Aprilu mesecu 2024. godine bili su:
GSC grafik za period od 01.04.2024. do 30.04.2024.
Međutim, onda je došla na red ideja o promeni fotografija artikala na sajtu – originalne fotografije, napravljene u salonu, zamenili su profesionalni renderi. Koji zapravo i nisu fotografije, već prosto, dosta veran grafički prikaz modela.
Uz to naravno, nazivi fajlova tih rendera, više ne sadrže frazu “sobna vrata”, koja je nosila celu situaciju u prethodnom periodu kroz rangiranje modela sobnih vrata “Grejs”.
I to je dovelo do sledećeg prikaza na kojem smo uporedili rezultate u Aprilu i Maju, jer se pad desio od 05.05.2024.
GSC grafik koji poredi periode od 05.04. do 01.05 i od 05.05.2024. do 31.05.2024.
Samo na gornjoj slici vidimo pad od 200 organskih poseta. Pozicije fraza su očigledno imale veliki pad, koji nije uzrokovao pravu katastrofu jer je industrija takva da potencijalni kupci očigledno posećuju čak i stranice koje rangiraju veoma nisko. Ali naravno, ovo bi u nekoj drugoj delatnosti dovelo do potpunog gubitka poseta.
Ovo je studija slučaja koja nam pokazuje da uvek treba analizirati prioritete i da je svaka odluka veoma važna. Više parametara moramo uključiti u kreiranje planova. Sama odluka da je na sajtu potrebno istaći nekakav "lepši" ili "moderniji" prikaz artikala, dovela je do gubitka preko 200 potencijalnih kupaca kroz organske posete putem Google pretrage. Nadamo se da je na nekom drugom mestu to nadoknađeno.
Posao SEO konsultanta tokom redovne saradnje jeste upravo da prepozna i ukaže na potencijale i prilike kroz konstantu analizu rezultata klijenta ali i konkurencije. Pored toga, SEO konsultant je tu da proceni rizike i benefite aktivnosti koje se planiraju u toku rasta i razvoja ponude na sajtu, kao i da kreira plan sprovođenja tih aktivnosti na pravilan način kako se ne bi napravilo više štete nego koristi .
sanioftalmologija.rs
15. Decembar 2023
SEO Strategija
Zakažite konsultacije i najpre procenite potencijal sa SEO aspekta.
VUDIVA pruža konsultantske usluge u oblasti marketinga i razvoja poslovanja kroz online kanale promocije.
Usluge
Poslovni podaci
Copyright © 2024 VUDIVA